A hét minden napján hétfőtől – péntekig várjuk szeretettel az edzeni vágyókat, gyermekeket és felnőtteket egyaránt.

Edzések helyszíne a kiskunfélegyházi Honvéd sporttelep boxterme.

Félegyháza egyik legnagyobb edzőterme több mint 300m2, 2 ökölvívó ring, közel 100 m2 tatami, 30 m2 gumi padló, 15 db bokszzsák és rengeteg edzőfelszerelés!!

16:30-18:00 ökölvívás az alapoktól a versenyzésig! Gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt

18:00 – muaythai

Keressetek bennünket bizalommal

Edzéseink:

Házirend:

Az edzéseinken tanúsított magatartás elengedhetetlen a cél elérése érdekében, akár hobbi akár versenyszerűen űzöd eme sportot.
Kérünk benneteket, mielőtt csatlakoznátok edzéseinkhez, olvassátok végig házirendünket!

KHSE elnöksége!

1. Érkezz időben edzésre!

Lehetőleg 10-15 perccel edzés előtt, felkészülten (felszerelés, bandázs felvételével) lépj a tatamira! Tiszteld meg a csapatot, hogy időben elkezdhessük az edzést. Sorakozz fel kezdéshez és az edző „sawadee krap” köszöntésére „sawadee krap/(lányok)ka” felelettel válaszolj. Amennyiben később érkezel az edzésre, akkor SZÓ nélkül állj be a sor végére és csináld a gyakorlatot.

2. Kötelező tiszteletadás!

Az edzőterembe lépéskor adj tiszteletet a Helynek, ahol edzeni fogsz. /Állj meg a bejáratnál, a két tenyered tedd össze a mellkasod előtt, a fejed egy kicsit megbiccented/

3. A tatamit cipő nélkül használd!

Ez a legtöbb harcművészetre vonatkozik, nem csak a Muay Thai-ra. Fertőzésveszélyessé válhat a küzdőtér, ha cipővel lépsz a tatamira.

4. Szerezz be saját felszerelést!

Ha most kezdtél edzeni, érthető, hogy nem vásároltál még teljes felszerelést, de saját higiéniád érdekében a későbbiekben szükséges lesz beszerezni saját kesztyűt, bandázst, sípcsontvédőt és rövidnadrágot.

5. Felszerelésed mindig legyen tiszta, gondozott!

A bandázsokat és muaythai nadrágokat minden edzés után mosni, a sípcsontvédőket és kesztyűket szellőztetni kell.

6. A személyi higiénia nagyon fontos!

Körmöd legyen rövid, gondozott, hogy clinch közben, vagy rúgásoknál ne okozz sérülést. Szükség szerint hozz törölközőt illetve váltás pólót magaddal, hogy cserélni tudj!  Csak egészségesen járj edzésre!

7. Figyelj az edző utasításaira!

Amikor az edző egy új feladatot mutat be, a figyelmed arra irányuljon! Felesleges beszéddel ne zavard az edzést és edzőtársaidat!  Ahhoz, hogy tanulj, nyisd ki a szemed, füled és csak utána a szád.

8. A célra koncentrálj!

Azért vagy itt, hogy tanulj! Mindegy, hogy csak jobb formába szeretnéd hozni magad, vagy tökéletesíteni kívánod technikádat, az edződ segít, hogy elérd a célodat. Ha kapsz egy feladatot, azt az utasítás szerint hajtsd végre!

9. Küzdelem során vedd figyelembe küzdőtársad felkészültségét!

Sparring során legyél „laza”. Viselj minél nagyobb kesztyűt! Vigyázzunk egymás testi épségére! Egy-egy sérülés több hét „kényszerpihenőt” jelent. Nem baj, ha erősen támadsz, de kontrolláld a tiszta találataidat. Olyan technikát alkalmazz, amelyet biztonságosan végre tudsz hajtani! A fogásokat gyakorold erősen, azonban feleslegesen ne okozz fájdalmat a térdeléseiddel a clinch során.

10.Tisztelj mindenkit! Tiszteld edzőidet és edzőtársaidat!

Bármikor tanulhatsz bárkitől, függetlenül attól, hogy milyen edzettségi szinten vannak. Edzés végén sorakozz fel és köszönd meg az edzést, az edző „kap khun krap” köszönésére „kap khun krap/(lányok)ka” felelettel válaszolj.

11. Ne keménykedj!

A muay thai küzdősport nem az iskolai problémáid megoldására tanulod! A ringben, a versenyeken, az edzésen megmutathatod felkészültségedet!

12. Legyenek valós elvárásaid!

Az eredményekhez idő kell! Dolgozz folyamatosan és hétről hétre fejlődni fogsz! Az alázatos munka meghozza a gyümölcsét.

Edzéseink képekben:

Felnőtt edzés
(2015 május)
Gyermek edzés
(2018 december)
Edzőtábor
(2018 augusztus)